در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 27 دی 1403
nus.ac.ir

راهنمای تحویل مدارک دانشجویان کاردانی - ورودی 1403

راهنمای تحویل مدارک دانشجویان کاردانی - ورودی 1403

بروزرسانی: سه شنبه 17 مهر 1403 - ساعت  7:30 صبح  - کارشناس پژوهشی

راهنمای ثبت نام و تحویل مدارک دانشجویان کاردانی  ورودی مهر و بهمن 1403

مرحله اول - ثبت نام الکترونیکی ( در منزل یا کافی نت و قبل از مراجعه حضوری):

1-مراجعه به سایت تایید تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://emt.medu.ir    ، با انتخاب گزینه «ثبت نام مدرک تحصیلی» از قسمت گزینه سوابق فارغ  التحصیلی، ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه  به  دانشگاه ملی مهارت (فنی و حرفه ای) آموزشکده ملی مهارت (فنی و حرفه ای) پسران رامسر (ملاصدرا) را درخواست نموده و پرینت کد پیگیری دریافت شده از سامانه را هنگام ثبت نام حضوری به دانشگاه تحویل دهند. 

2-مراجعه  مجدد به سایت تایید تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://emt.medu.ir    ، با انتخاب گزینه «ثبت نام مدرک تحصیلی» اخذ تاییدیه تحصیلی به دانشگاه ملی مهارت (فنی و حرفه ای) آموزشکده ملی مهارت (فنی و حرفه ای) پسران رامسر (ملاصدرا) را درخواست نموده و پرینت کد پیگیری دریافت شده از سامانه را هنگام ثبت نام حضوری به دانشگاه تحویل دهند. 

پذیرفته شدگانی که دیپلم خود را در شهریور سال 1395 و بعد ازآن دریافت نموده اند، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس ومناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد و صرفاً از طریق سایت اعلام شده اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایند

پذیرفته شدگانی که دیپلم خود را خرداد سال 1395 و قبل از آن دریافت نموده اند، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

3- ثبت نام در سایت سازمان امور دانشجویان و تکمیل پرسشنامه سلامت روان و پرسشنامه سلامت جسم از منوی خدمات و پرینت یا یادداشت کد رهگیری آنها جهت ارائه به اداره مشاوره :

https://health.saorg.ir/TBSPortal/fa/Account/Register

پرسشنامه سلامت جسم که نیاز به آزمایش پزشکی دارد را می توانید با تاخیر پس از ثبت نام نیز تحویل دهید

4-مراجعه به سایت  https://bustan.nus.ac.ir از روز دوشنبه 15مهر 1403 جهت پیش ثبت نام اولیه الزامی است.    پس از ثبت نام کد رهگیری را پرینت یا یادداشت نمایید تا در هنگام ثبت نام حضوری، ارائه دهید. (این سایت از ساعت 7 صبح تا 22 شب فعال است)

5- فرم آنلاین پرسشنامه مهارتی زیر را تکمیل و کد رهگیری را روی کاغذ نوشته و به واحد ارتباط با صنعت در طبقه فوق همکف تحویل نمایید:

 https://maztc.nus.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=7762

6- تکمیل فرم علایق فرهنگی، اجتماعی و ارائه کد رهگیری آن به اداره تربیت بدنی و مشاوره:

https://maztc.nus.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=9622

مرحله دوم - مراجعه حضوری برای تحویل مدارک و قطعی نمودن ثبت نام:

روزهای مراجعه: از دوشنبه 16 تا چهارشنبه 18 مهر 1403

ساعت  :  8:30 صبح تا 12:30 ظهر

ساعت کاری دفتر پلیس +10 رامسر جهت صدور نامه معافیت تحصیلی تا 13 است.

دانشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی، تعطیل است.

خوابگاه  به دانشجویانِ غیر بومیِ روزانه، اختصاص خواهد یافت.

پ- مدارک لازم جهت نهایی کردن ثبت نام دوره کاردانی:

ورودی های بهمن در صورت داشتن گواهی یا مدرک فارغ التحصیلی می توانند موارد زیر را انجام دهند،

در غیر اینصورت هفته اول بهمن 1403 ابتدا تلفنی هماهنگی کرده و سپس حضوری مراجعه نمایند.

ردیف

مدارک

تعداد

1

مراجعه به آموزشکده رامسر و دریافت نامه درخواست معافیت تحصیلی از خانم امانی و سپس مراجعه حضوری به نظام وظیفه رامسر (پلیس +10) در این مرحله داشتن گواهی موقت دیپلم یا اصل دیپلم و ریز نمرات الزامی است. (ورودی های بهمن، این کار را در بهمن انجام خواهند داد.)

یا

اگر کارت پایان خدمت دارید: یک سری کپی برابر اصل کارت پایان خدمت کفایت می کند.

 

2

اصل مدرک دیپلم  یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید و ریز نمرات تأیید شده دوره 3 ساله متوسطه

(پذیرفته شدگان ورودی مهر 1403 باید تا تاریخ 31 شهریور 1403دیپلم خود را اخذ کرده باشند. در غیر اینصورت مجاز به ثبت نام نمی باشند.)

(پذیرفته شدگان ورودی بهمن 1403باید تا تاریخ  30 بهمن 1403دیپلم خود را اخذ کنند. در غیر اینصورت مجاز به ثبت نام نمی باشند.)

 

3

دو سری کپی کارت ملی(پشت و رو) و دو سری کپی  شناسنامه (از صفحه اول)

 

4

 چهار قطعه عکس 4*3 تمام رخ مربوط به سال جاری پشت نویسی شده

---

5

ارائه کدهای پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی و سوابق دیپلم از سامانه وزارت آموزش و پرورش

---

6

ارائه کدهای رهگیری پرسشنامه های آنلاین سلامت جسم و روان سازمان امور دانشجویان به اداره مشاوره 

---

7

پرینت کارنامه قبولی  از سایت  سازمان سنجش = sanjesh

---

8

کپی حکم قهرمانی یا کسب مقام (ملی یا استانی) در مسابقات ورزشی، هنری، علمی یا مذهبی

کپی کارت عضویت تیم های ورزشی

 
9

ارائه کد رهگیری پرسشنامه مهارتی به اداره ارتباط با صنعت (طبقه فوق همکف)

 
10 ارائه  کد رهگیری پرسشنامه علایق فرهنگی و ... به اداره تربیت بدنی و مشاوره (طبقه  همکف)  

 

پرینت و تکمیل فرم های زیر با خودکار

---

 

دانلود فرمهای مورد نیاز:

اگر به پرینتر دسترسی ندارید، می توانید در هنگام مراجعه حضوری، فرم ها را از انتشارات آموزشکده خریداری و تکمیل نمایید.

دانلود چک لیست مراحل ثبت نام 

دانلود فرم 122 پرسشنامه دانشجویی

دانلود فرم 120  تعهدنامه عمومی دانشجویان 

دانلود فرم شماره 1 (مخصوص دانشجویان روزانه)

دانلود فرم تعهد ارائه مدرک مقطع قبلی (در صورت همراه نداشتن دیپلم)

دانلود راهنما و فرمهای اسکان خوابگاه

دانلود فرم دانشجویان شاهد و ایثارگر

دانلود فرم فرهنگی و ورزشی

هزینه خوابگاه (استیجاری) برای کل یک ترم چهار و نیم ماهه تا بهمن 1403 ، علی الحساب  یک میلیون و هفتصد هزار تومان است که با توجه به تعداد تخت در اتاق محاسبه می شود.

 

تلفن و آدرس آموزشکده:

تلفن کارشناسان آموزش: 01155244526 

تلفن معاون و رئیس آموزش: 01155244530 

تلفن کارشناسان دانشجویی و فرهنگی (خوابگاه + وام + تغذیه): 01155244536  

تلفن معاون دانشجویی و فرهنگی01155244534  

تلفن واحد مالی : 01155244538 

رامسر، کَتالُم، خیابان شهید پورامامی (دَشتِ جَلَم) ، بعد از مسجد،  کدپستی:  4694179982

موقعیت آموزشکده روی نقشه: Location

تلفن و آدرس خوابگاه:

رامسر،  کَتالُم، بلوار 22 بهمن، غربی 7، ساختمان شاهنظری، 55246370

موقعیت خوابگاه روی نقشه:  Location 

کروکی دانشگاه و خوابگاه:

 

تنظیم متن و درج در سایت: کارشناس پژوهش